Здравствуйте, Гость

Перші дні експлуатації... і одразу питання

  • 681 Ответов
  • 168440 Просмотров

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

*

Оффлайн R.I.O

  • 1357
  • 7352
в такому положенні нога заклякає і болить
Извините :sorry, у Вас на газ давить нога не болит?  :shok

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Так я його і не давлю взагалі ніколи)) Злегенька ногу на ньому тримаю... Всі ж рекомендують - поменше тиснути на газ, хіба ні? Одного разу на світлофорі експериментом надавила, ледь з машини не вилетіла.. Шок такий, авто летить уперед, мене втиснуло в крісло назад, руль педалі десь незрозуміло попереду, вже навіть не дістаю до них... Лише через кілька секунд здогадалася ногу з газа забрати.

*

Оффлайн andrej23

  • **
  • 75
  • 407
  • ВС 7102 СН
 2funny Это про Ferrari рассказ или я чего-то пропустил? :haha :frends
Alma,  :victory!

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Ну чого ви так.. У мотьки дуже хороша динаміка, бо він легкий. Ясна річ, коли посадити у салон ще хоча б одного добре вгодованого пасажира, бібіка перетворюється на тралік)) Але я переважно їжджу одна, з речей -гаманець, права і мануал. Тому дуже динамічно стартуємо...
Але я тепер цим не захоплююся, вчуся бензин економити..

Коли я вибирала комплектацію, мені знайомий порадив - бери літр, це не матіз, а самолет. Сам їздить на девятці.

*

Оффлайн oleksiy

  • ****
  • 368
  • 206
  • Matiz-club.com
А ти вже рестріктер з повітряного фільтра виймала? Яким бензином харчуєшся?

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Не виймала... і забула на нульовому ТО попросити, щоб вийняли.  А яку він функцію виконує, чим може шкодити? В інтернеті інформації обмаль((
Заливаю 95 на Окко, Shell, Wog і Лукойлі

*

Оффлайн oleksiy

  • ****
  • 368
  • 206
  • Matiz-club.com
Ну це така деталь зі змінною площею поперечного перетину через яку повітря засмоктується із додатковим опором. Застосовується для обмеження потужності під час обкатки авта. Після виймання двигуну легше поглинати необхідний обєм повітря і в результаті мотя має стати ще дещо резвішою. Можливо також зменшиться витрата на якісь незначні відсотки.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Ага, ясно.. Дякую) обовязково вийму

*

Оффлайн Skizi

  • 2607
  • 792
Не вытащите, в литровых матизах этой хрени нет в наличии изначально.

*

Оффлайн oleksiy

  • ****
  • 368
  • 206
  • Matiz-club.com
Не вытащите, в литровых матизах этой хрени нет в наличии изначально.

Гм, я думав Аlma власник недолітра як і я :)

*

Оффлайн Ly4iK

  • **
  • 60
  • 201
  • Matiz-club.com
Простите что вмешиваюсь, а что там нужно вытянуть в недолитре и где   :003, а то какраз на сервисный собралась.
Только наши мужчины смеются над женщиной за рулём, сидя в трамвае…

ссылки доступны зарегистрированным пользователям

*

Оффлайн kromvel

  • ***
  • 294
  • 1001
  • UZ-Daewoo Matiz II Best 1.0 MT
Простите что вмешиваюсь, а что там нужно вытянуть в недолитре и где   :003, а то какраз на сервисный собралась.
Приколно! Гы-гы... Новый виток обсуждения "дудки".
 :204

*

Оффлайн sergheev

  • *
  • 306
  • 300
Приколно! Гы-гы... Новый виток обсуждения "дудки".
 :204
Вечнозеленая тема. Вытягивешь "дудку" и получаешь самолет вместо малолитражки... :haha

*

Оффлайн andrej23

  • **
  • 75
  • 407
  • ВС 7102 СН
Ну чого ви так.. У мотьки дуже хороша динаміка, бо він легкий. Ясна річ, коли посадити у салон ще хоча б одного добре вгодованого пасажира, бібіка перетворюється на тралік)) Але я переважно їжджу одна, з речей -гаманець, права і мануал. Тому дуже динамічно стартуємо...
Але я тепер цим не захоплююся, вчуся бензин економити..

Alma! У мене 0.8 база, и я знаю, як авто стартує на світлофорі. Просто дуже сподобалась розповідь про те, як ви стартуєте   :123 :frends

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Але ж це правда!! Я про динамічний старт мотьки.. спочатку він обганяє всіх, а потім всі його  :hai Втім як на мене, перші півхвилини найважливіші, коли решта дуплить зі стартом, а ти собі летиш попереду. І для мене це ледь не єдиний шанс одразу зайняти потрібну мені полосу, бо я не ахті перестоююсь, чесно кажучи. Якщо не встигнеш, стоїш і моргаєш, поки хтось змилостивиться і пропустить.. це напрягає

Різниці між 0.8 і літр я не відчула. Правда, інстуктор - одночасно і власник матіза МХ, на якому я взяла декілька уроків не дозволяв мені динамічно по Києву їздити..

Олексій, я також хотіла купувати лоу-кост, щоб і машина одночасно була, і для бюджету не напряг, і чорні бампери мені страх як подобалися на світлих мотьках з чорними молдінгами. Очей не відвести. Навіть на цьому форумі поради питала щодо лоу-костів. Але коли не змогла руля крутити без підсилювача, почала придивлятися до МХ, а між ним і бестом різниця була всього в 10 тис. грн.
При цьому я не перестала вважати, що лоу-кост найкраще, найбезальтернативніше авто у своїй ціновій категорії. Якби не було проблем з крутінням керма, зекономила б 30 тис. грн. Також друзі під"юджували - ти не втримаєш керма, коли на швидкості 100+ проб"єш шину і що їм (друзям) незручно крутити ручні склопіднімачі і музики немає. В будь-якому випадку я не шкодую, так само як не шкодувала б, коли б обрала ЛК. Кожен любить свою бібіку)))