Але ж це правда!! Я про динамічний старт мотьки.. спочатку він обганяє всіх, а потім всі його
Втім як на мене, перші півхвилини найважливіші, коли решта дуплить зі стартом, а ти собі летиш попереду. І для мене це ледь не єдиний шанс одразу зайняти потрібну мені полосу, бо я не ахті перестоююсь, чесно кажучи. Якщо не встигнеш, стоїш і моргаєш, поки хтось змилостивиться і пропустить.. це напрягає
Різниці між 0.8 і літр я не відчула. Правда, інстуктор - одночасно і власник матіза МХ, на якому я взяла декілька уроків не дозволяв мені динамічно по Києву їздити..
Олексій, я також хотіла купувати лоу-кост, щоб і машина одночасно була, і для бюджету не напряг, і чорні бампери мені страх як подобалися на світлих мотьках з чорними молдінгами. Очей не відвести. Навіть на цьому форумі поради питала щодо лоу-костів. Але коли не змогла руля крутити без підсилювача, почала придивлятися до МХ, а між ним і бестом різниця була всього в 10 тис. грн.
При цьому я не перестала вважати, що лоу-кост найкраще, найбезальтернативніше авто у своїй ціновій категорії. Якби не було проблем з крутінням керма, зекономила б 30 тис. грн. Також друзі під"юджували - ти не втримаєш керма, коли на швидкості 100+ проб"єш шину і що їм (друзям) незручно крутити ручні склопіднімачі і музики немає. В будь-якому випадку я не шкодую, так само як не шкодувала б, коли б обрала ЛК. Кожен любить свою бібіку)))