Здравствуйте, Гость

Підключити маршрутний комп'ютер МК 05 на Матіз 0.8 (2010)

  • 19 Ответов
  • 7747 Просмотров

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

*

Оффлайн oleksiy

  • ****
  • 368
  • 206
  • Matiz-club.com
В назві трохи лажанувся, замість маршрутний комп'ютер написав м тахометр :) поправил

Є МК05 ссылки доступны зарегистрированным пользователям, хочу його підключити до мотізавра.
З мк05 виходять три дроти, живлення і сигнальний. Сигнальний треба чіпляти на вхід катушки, наскільки я розумію. Тільки от дротів там дуже багато, не зрозумію ніяк куди і як підключати.

ссылки доступны зарегистрированным пользователям
« Последнее редактирование: 10.11.2010, 12:09:42 pm от geka »

*

Оффлайн geka

  • ***
  • 1979
  • 5555
  • Харьков 08 AT
по идее 3 провода идут на катушки и четвертый идет на плюс АКБ. Подключаться на любой из 3-х, идущих на катушки. В настройках МК-05 выбрать 1-но цилиндровый двиг. Хотя я не понимаю зачем к матизу евро-3 цеплять такой тахометр, когда ЭБУ нормально понимает протокол OBD-2 и к нему можно подключить в тестовый разъем любой БК работающий с авео  :yes
Биопрепараты для выгребных ям "Сам себе золотарь" ссылки доступны зарегистрированным пользователям

*

Оффлайн oleksiy

  • ****
  • 368
  • 206
  • Matiz-club.com
по идее 3 провода идут на катушки и четвертый идет на плюс АКБ. Подключаться на любой из 3-х, идущих на катушки. В настройках МК-05 выбрать 1-но цилиндровый двиг. Хотя я не понимаю зачем к матизу евро-3 цеплять такой тахометр, когда ЭБУ нормально понимает протокол OBD-2 и к нему можно подключить в тестовый разъем любой БК работающий с авео  :yes

Точно, мк дійсно підтримує 1 циліндрові. Я вже встиг собі надумати, що тільки з 2х. Заспокоїв :)
Та звичайно краще б було нормальний бортовик із контролем витрати палива і ще всякими корисними штуками, але ж ціни на них стартують десь від$100, а я вже вирішив закруглятись із витратами на апгрейд матізавра.

*

Оффлайн geka

  • ***
  • 1979
  • 5555
  • Харьков 08 AT
а я вже вирішив закруглятись із витратами на апгрейд матізавра.
ну это ты опрометчиво поступил  :rolf нет предела совершенству  :yes
Биопрепараты для выгребных ям "Сам себе золотарь" ссылки доступны зарегистрированным пользователям

*

Оффлайн oleksiy

  • ****
  • 368
  • 206
  • Matiz-club.com
Тахометр підключений, до речі знайдений отвір в салон із моторного відділу. Відразу за двигуном навпроти горловини для мастила. Там ще зручна кришка на фіксаторах.
Трохи погемороїтись довелось, але зате тепер я бачу оберти  :yahoo

Хтось із власників нормальних бортових може сказати які для матіза 0.8 найекономніші оберти?

*

Оффлайн oleksiy

  • ****
  • 368
  • 206
  • Matiz-club.com
ну это ты опрометчиво поступил  :rolf нет предела совершенству  :yes

я брав лакост із розумінням того, що потрібно буде довести його з часом до того стану щоб комфортно на ньому пересуватись, а всякі тюнінгові дорогі штуки матізу як мертвому припарки ;)

*

Оффлайн Surge0n

  • ****
  • 549
  • 512
  • Ford Fusion 2010 Comfort+ 1.4 МКПП
Тахометр підключений, до речі знайдений отвір в салон із моторного відділу. Відразу за двигуном навпроти горловини для мастила. Там ще зручна кришка на фіксаторах.
Трохи погемороїтись довелось, але зате тепер я бачу оберти  :yahoo

Хтось із власників нормальних бортових може сказати які для матіза 0.8 найекономніші оберти?

Так давай рассказывай в картинках что и куда подключал.

*

Оффлайн oleksiy

  • ****
  • 368
  • 206
  • Matiz-club.com
Без картинок поки:

1) Відключаємо мінусову клему акумулятора (чорна)
2) Під капотом знаходимо катушку (вона складається з трьох окремих катушок зібраних в один агрегат) запалення (див. картинку вище)
3) Там 4 дроти. Оскільки написали тут, що це сигнали на три катушки та один плюс. Я припустив, що суцільно червоний і перший ліворуч це і є плюс. Його не чіпаємо, я брав через один дріт. Наскільки пам'ятаю червоний з помаранчевим.
4) Робимо розріз на 7-10 см, там у трубки він є, потрібно лише езоленту підрізати якою вона змотана.
5) На відстані від конектора 4-6 сантиметрів робимо надріз ізоляції потрібного нам дроту. Обережно щоб не пошкодити сам провідник.
6) Відтягаємо ізоляцію на декілька міліметрів і зачищуємо обережно мідну жилу.
7) Білий дріт з МК05 на кінці зачищуємо (15-20мм)
8) Обкручуємо навколо невеликої ділянки оголеного дроту на катушці. Починаємо кінці закручувати, спочатку руками, а потім пасатижами. Тільки без фанатизму щоб не пошкодити сигнальний дріт катушки.
9) Тягнемо пристрій в салон через отвір яких знаходиться навпроти горловини для мастила відразу за двигуном. Там чорна кришка, без проблем можна вичавити її одну сторону з підкапотного простору пальцев в салон.

Тут можна варіювати послідовність. Я спочатку закріпив сигнальну жилу МК-05 (білого кольору) на цьому дроті, а потім тягнув і закріплював його в салоні. Можна навпаки.
10)Тягнемо все добро під торпедою.
11) Для зняття живлення я знімав на рульовій колонці кожух в якому знаходиться замок запалення.
12) Піключаємось до червоного верхнього дроту на ЗЗ (замок запалення), там напруга в 12в є завжди навіть при витягнутому ключі. Мінус (маса, земля) беремо на будь якій металевій частині кузова. Я втикнув і певною мірою зафіксував прям на рульовій колонці.
13) Скручуємо кожух
14) Вмикаємо двигун
15) Справа в тому, що в режим тахометра пристрій переходить лише при певних мінімальних обертах. А оскільки там по замовчуванню стоїть 4 циліндра, то відповідно це оберти більші ніж оберти холостого. Потрібно трохи піддати газку і після появи згори лінійки обертів обрати режим тахометра і поставити 1 циліндр (див інсрукцію). Циліндри обираються по колу від 1 до 8 і лише в одну сторону. Я випадково поставив 8 в результаті мені щоб знову побачити тахометр довелось непогано розкручувати двигун.
16) Клеїмо де нам хочеться сам індикатор тахометра і насолоджуємось цифірями обертів


На сусідньому форумі Хакер радив підключати сигнальний дріт до високовольтної частини, причому наскільки я зрозумів навіть без контакту через ізоляцію. Чесно кажучи сумніваюсь, що буде працювати.
« Последнее редактирование: 11.11.2010, 15:46:25 pm от oleksiy »

*

Оффлайн Surge0n

  • ****
  • 549
  • 512
  • Ford Fusion 2010 Comfort+ 1.4 МКПП
Вот спасибо за развернутый ответ. Хоть кто-то толково по пунктам расписал. Может и себе поставить, ради интереса... если не лень будет 160 грн выбросить.

*

Оффлайн oleksiy

  • ****
  • 368
  • 206
  • Matiz-club.com
Ну чому ж викинути, це достатньо корисна річ для новачка. Плюс у вас то ймовірно годинник був в комплектації, а у мене тютю в лакості. От за 150 гривень маємо і годинник, і тахометр з сигналізацією перевищення, і час в дорозі, і будильник. Круть. :)

ссылки доступны зарегистрированным пользователям


*

Оффлайн Surge0n

  • ****
  • 549
  • 512
  • Ford Fusion 2010 Comfort+ 1.4 МКПП
У меня база, ни часов, ничего нету. Но лоукост - это жесть. Вы уже столько всего напхали, что запросто можно было базу брать и не морочиться.

А тахометр... я накатал на разных машинах больше 120 тыков. Только на матизе уже почти 35. На 90% этих машин тахометра не было. Да и не нужен он особо. Я ж не спортсмен, чтобы обороты все время какие-то держать. А так, по скорости и по звуку все отлично выкупается, когда и куда надо переключать.

*

Оффлайн oleksiy

  • ****
  • 368
  • 206
  • Matiz-club.com
Зеленим виділено різницю в сумах між комплектаціями.

47900 M LOW COST Двигатель 0.8 литра, 52 л.с, дистанционное открытие лючка бензобака, 5 ст. КПП, обогрев заднего стекла, неокрашенный бампер, задняя противотуманная фара, складное заднее сиденье.
52870 M б / к M 19 Двигатель 0.8 литра, 52 л.с, окрашенный бампер, дистанционное открытие лючка бензобака, приемник, антенна на крыше, акустические колонки 2шт, 5ст.КПП, обогрев заднего стекла, складное заднее сиденье.
4970

Відмінність в запасці (добра людина за сік віддала диск, а гуму зимню з літньою буду мініти на запаску) - 50
Бризковиках, враховуючи, що передні в матіза нікудишні і їх краще поміняти відсутність їх в лоукост не біда - 100
Колонки в передніх картах - враховуючи, що за 450 гривень придбав карти від бест комплектації, то комплектні колонки виходить мені також не потрібні.  Порахуємо якісь простенькі колоночки - 350
Ручка для пасажира - 20 гривень
Антена - придбана активна антена Бош - 135
Непофарбований бампер для мене скоріше плюс
-
4315-655=3660 - на різницю можна придбати: сигналізацію, електросклопідйомники на два вікна, магнітолу яка сподобається, протитуманки, 12 в 220, парктронік, килимки, тахометр і може ще залишиться :)

Не враховано звичайно тільки працю, але в моєму випадку я це робив все сам. Час в мене на даний момент є, є інтузіазм. Гроші для реалізації планів.


59530 MX б / к M 18 Двигатель 0.8 литра, 52 л.с, дистанционное открытие лючка бензобака, ГУР, магнитола, 4 колонки, антенна на крыше, 5ст.КПП, задний стеклоочиститель, обогрев заднего стекла, передние электростеклоподъемники, центральный замок, окрашенный бампер, задняя противотуманная фара, декоративные колпаки, складное заднее сиденье, часы.
11630

В цій комплектації цікавого для мене тільки задній склоочищувач. Віддавати за нього 5000-7000 не бачу сенсу.
ГПК (ГУР) цікавий не стільки як ГПК, а тим, що поворот колес здійснюється за 1,5 оберти, а не за 2,5 як на моєму. Але я вже схоже звик до цього, а крутити кермо навіть стоячи мені не складно. Плюс чим більш простий механізм тим більша ймовірність його безвідмовної роботи.

Єдине над чим я замислився так це кондішн. Під час руху це жах звичайно, але в заторах класно думаю його включити на декілька хвилин. Зараз намагаюсь зрозуміти наскілки складно його встановити. У нас на розборках озвучували ціну в 3500 гривень, в буржуіндії замовити приблизно так само. Питання лише в установці.



А тахометр дійсно нафіг не потрібен якщо ви відчуваєте авто, мені от після двох місяців їзди без нього стало цікаво глянути на оберти які властиві моєму стилю їзди, роблю зараз висновки.
« Последнее редактирование: 12.11.2010, 00:28:23 am от oleksiy »

*

Оффлайн Муравей

  • *
  • 2341
  • 115
  • АА 5921 ІО
а сколько у тебя катушок? 3 или 1????
Имеется скидочная карточка в магазин "БАЗА АВТОЗВУКА"

*

Оффлайн ФЁДОРЫЧ

  • *
  • 8096
  • 7777
  • Бойтесь китайцев, авто строящих...
а сколько у тебя катушок? 3 или 1????
  ну на фотке у него три катушки, значит и трамблёра у него нет и евро 3 это у него. эт хорошо.

*

Оффлайн Муравей

  • *
  • 2341
  • 115
  • АА 5921 ІО
oleksiy давай выкладывай обороты реальные на своем тахометре,токо с других источников не надо передирать
Имеется скидочная карточка в магазин "БАЗА АВТОЗВУКА"