0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.
Респект і уважуха, фотозвіт є?
Розсмішили, я цю табличку сам зробив :) Читайте уважно.Я не піддаю сумнівам той факт, що на певних обертах двигун більш економічний. Питання в тому які це оберти, у мене є тахометр і я чітко їх бачу з точністю до сотих, а з відки ви взяли, що 1800 це норма мені не зрозуміло. Це й не так вже логічно насправді, дуже сильно в це заглиблюватись не хочу, буду експерементувати
Я на форде на 1800 переключаюсь. По ощущениям, на матизе было примерно так же.
Характерне дирчання на "1800" чуєш? На 1800 воно ще є по повній.
забыл скорее всего вуключить что-то вот он и сел.... габариты например...а расчет по передаточному числу я смотрел таблицу... она не реальная
Таблицю можу ще раз перевірити за реальними показниками тахометра якщо дуже цікаво.