Коли температура нижче нуля гріла 10 хв., як рекомендують. Потім собі сідаєш в тепленьку машинку, двигун не давиться. Завела і пішла дозбируватися. Без прогрівання швидко і різко не вискочиш на магістраль, а з неї на лівий поворот.. Тому для мене прогрівання без варіантів. Поїхала колись без прогріву, жму на газ, а вона не їде. Ледь в жопу не в'їхали на крайній лівій, коли я перестроювалася на поворот.
Зрозуміло, що без автозапуску в багатоповерхівці прогрівати дуже незручно... Тоді лишається помаленьку на низьких передачах повзти 1-2 км)
Тепер, оскільки це мій бортовик, мушу підвести підсумки другого літнього сезону своєї бібіки. Проїхала 3,5 тис. без пригод, всього 7 з хвостиком тисяч пробігу. Протягом другого року експлуатації поломки були дуже дрібні. Не гасла лампочка багажника, допоміг порадою Владислав, за що йому велике спасибі. Якби розрядилася АКБ, зарядити не було чим. Пару разів не втикалася 4 передача, потім саме пройшло.
ТО не проходили. Від ДТП Бог милував.
Оце, власне і все. Матіз не підвів, пятірка йому з плюсом))
Консервація автомобіля на зиму зайняла не більше години, бо все робилося вже по накатаній. З нетерпінням чекаємо наступної весни)))