Здравствуйте, Гость

Перші дні експлуатації... і одразу питання

  • 681 Ответов
  • 167268 Просмотров

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

*

Оффлайн Марк Харьковский

  • ***
  • 134
  • 103
  • Matiz-club.com
Этот комплект для 0.8.  Для 1.0 выбор не большой.

*

Оффлайн Анатолий_79

  • *
  • 37
  • 0
  • Matiz-club.com
Дякую, а він хороший, цей комплект, до літрового матіза підійде?
..але щось він дешевший набагато від тих, що раніше рекомендували Valeo чи як.
Valeo оригинал, нарекания были на выжимной из комплекта. Еще советуют менять при замене сцепления, задний сальник двигателя и подшипник первичного вала в маховике.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Этот комплект для 0.8.  Для 1.0 выбор не большой.
Так який вибір, Valeo тільки чи що? А вони є різні за 1,5 тис. і за 2,1, який з них вибирати. Я зараз як щось куплю, а потім навесні ставити так не підійде...
Порадьте щось, будь ласка

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Valeo оригинал, нарекания были на выжимной из комплекта. Еще советуют менять при замене сцепления, задний сальник двигателя и подшипник первичного вала в маховике.
Матір Божа, я навіть не знаю що це таке і де воно. А в мене воно вже точно зламалося, там пробіг лише 25 тис. Чи воно автоматично ламається разом зі зчепленням...

*

Оффлайн dinamik

  • 1320
  • 337
  • Matiz-club.com
Да уж тогда лучше к проверенному специалисту обратиться.Тем более что такие как они обычно знают поставщиков сами.Просто работа по замене сцепления предполагает снятие коробки передач и Вам советуют одновременно со сцеплением заменить те детали,которые имеют +/- подобный ресурс что и сцепление,просто чтобы ПОТОМ,когда работа будет сделана,банально из-за копеечного сальника не повторять затраты на дорогое повторное снятие коробки передач.На самом деле всё просто-за Вас беспокоятся)))

*

Оффлайн dnk.nk

  • ****
  • 526
  • 60
  • Matiz-club.com
KraftTech W00185G

*

Оффлайн dnk.nk

  • ****
  • 526
  • 60
  • Matiz-club.com
О том, что лучше заменить: https://www.youtube.com/watch?v=Nm46dKr7w6Q

*

Оффлайн Анатолий_79

  • *
  • 37
  • 0
  • Matiz-club.com
Матір Божа, я навіть не знаю що це таке і де воно. А в мене воно вже точно зламалося, там пробіг лише 25 тис. Чи воно автоматично ламається разом зі зчепленням...
Так может и со сцеплением все в порядке?

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Да уж тогда лучше к проверенному специалисту обратиться.Тем более что такие как они обычно знают поставщиков сами.На самом деле всё просто-за Вас беспокоятся)))
Як би ж то((( В моєму місті офіційного сервісу матізів вже кілька років немає, а ті хлопці, що робили, бачили цю машину вперше і збіглися всі дивитися та радитися що до чого. Там банальний вискоковольтний провід шукали більше години та охолоджуючу рідину, спочатку принесли рожеву, потім дового шукали зелену. І це самий нормальний великий сервіс у місті (спеціалізуєтсья на кіа), де одночасно обслуговується більше десятка машин. Інші взагалі мені нічого адекватного не могли сказати по телефону з приводу ТО матіза (мол, ну не знаємо), а ці молодці, хоч взялися.
А ви кажете сальник. Тобто, з матізами не вміють поратися, тому мені потрібно володіти ситуацією. Звичайно, вони розберуться, але це мені коштуватиме недешево. Сказали, що заміна зчеплення (яке вони замовлять) з роботою буде не менше 5 тис. грн. І це без сальників і чого там ще. Трохи забагато...з моєю нинішньою фінансовою ситуацією.
Тому я хочу хоч комплект зчеплення купити сама, а сальники хай по ходу дивляться, треба міняти, нехай міняють..

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
О том, что лучше заменить: https://www.youtube.com/watch?v=Nm46dKr7w6Q
Дуже дякую, буду дивится розбиратися))

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Так может и со сцеплением все в порядке?
Нє, не в порядку, це точно. Бо я ж дійсно скрізь тримала зчеплення вижатим, на всіх світлофорах так точно і це 25 тис. км поспіль.  Але брат (все життя їздить на ВАЗах) проїхав і сказав, що поки ще поживе, бо мовляв на задній передачі на одному зчепленні без газу прискорються, розганяється. Мовляв, коли перестане прискорюватися, тоді їдь міняй. Але, каже, дуже незручно, що з самого верху бере зчеплення, мовляв, некомфортно їздити.
Та я так мало їжджу і рідко, що мені зійде цей незначний дискомфорт. Але не хочу доїздитися, що на евакуаторі привезуть... Тому думала купити і поміняти.
Отакі пироги.

*

Оффлайн MatizNik08

  • ***
  • 320
  • 558
  • Matiz-club.com
ого 5 тыс....
я на авео толи за 3200 толи за 3500 тоже на Valeo поменял, правда менял на гаражах
Продал Матиз / Купил Матиз :)

*

Оффлайн Анатолий_79

  • *
  • 37
  • 0
  • Matiz-club.com
Нє, не в порядку, це точно. Бо я ж дійсно скрізь тримала зчеплення вижатим, на всіх світлофорах так точно і це 25 тис. км поспіль.  Але брат (все життя їздить на ВАЗах) проїхав і сказав, що поки ще поживе, бо мовляв на задній передачі на одному зчепленні без газу прискорються, розганяється. Мовляв, коли перестане прискорюватися, тоді їдь міняй. Але, каже, дуже незручно, що з самого верху бере зчеплення, мовляв, некомфортно їздити.
Та я так мало їжджу і рідко, що мені зійде цей незначний дискомфорт. Але не хочу доїздитися, що на евакуаторі привезуть... Тому думала купити і поміняти.
Отакі пироги.
Что-то не понятно, на задней передаче ведет, а на первой нет? Педаль сцепления в уровне с педалью тормоза? Для удобства педаль сцепления можно опустить отрегулировав трос, будет меньше свободного хода педали, меньше будут выгибаться лепестки корзины, т.е. дольше проживет. У себя уменьшил пустой ход педали сцепления заменив на ней резиновый упор с 5мм на 20мм. Но для этого удобней ее снять. Сама педаль стоит ниже тормоза, сцепление очень короткое, но не буксует, не ведет. Так уже проехал тыс.20, все на месте.
Проверять сцепление на пробуксовку нужно под нагрузкой, в горку, например, резко нажать газ. Если обороты двигателя увеличились, а скорость не значительно (не пропорционально), то сцепление буксует и долго так не протянет.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Что-то не понятно, на задней передаче ведет, а на первой нет? Педаль сцепления в уровне с педалью тормоза?

Виходить, що так...але ж на першій по любому не розженешся, тому, може, не так видно, як на задній. Якщо на задній прискорюється, то наче ще живе. Бо що на першій, рушив, але ж вона все одно не розганяється, і це ж справа не в зчепленні, це передача така. Тому тестується на задній, так мені брат сказав))

Педаль сцепления в уровне с педалью тормоза?
Нє, набагато вище гальма, бере з самого верху. Аж нога буває болить, поки рушиш. Хлопці з сервісу сказала, що по іншому там відрегулювати вже не можна, щось там зношене, спалене. Якщо незручно їздити, то міняй.


Проверять сцепление на пробуксовку нужно под нагрузкой, в горку, например, резко нажать газ. Если обороты двигателя увеличились, а скорость не значительно (не пропорционально), то сцепление буксует и долго так не протянет.
А можна детальніше, це коли стартуєш на зчепленні з місця і газуєш різко. Тоді вона лететь як торпеда. Класно, мені сподобалося, є у нас такий поворот наліво під гору. Аж у крісло вдавлює, але востаннє я була там рік назад, требе ще раз перевірити.
 Чи просто їдеш під гору і газуєш?

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
ого 5 тыс....
я на авео толи за 3200 толи за 3500 тоже на Valeo поменял, правда менял на гаражах
От власне.. чому я хочу купити зараз і привезти їм готове