Здравствуйте, Гость

Перші дні експлуатації... і одразу питання

  • 681 Ответов
  • 168416 Просмотров

0 Пользователей и 3 Гостей просматривают эту тему.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Дякую, DmVas!

Звідки інформація про 5 років - десь в інтернеті вичитала, на форумах так писали + на пляшці з тосолом таке було написано - строк експлуатації 5 років.
Взагалі-то я думала, ще й цей літній сезон на цих рідинах виїздити, а вже наступної весни міняти. Але якщо все так критично для машини  :009
Експлуатується мною мною рідко - близько 3 тис. за літо, на вулиці ніколи не ночує, під дощ дуже рідко попадає.. Увесь час стоїть в гаражі. Ні на яку іржу і корозію ніде натяків немає.  От я й гадала, що все це може прослужити 5 заявлених років..


*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
До речі, в нашому мануалі нічого не пишуть про строки  - все це привязано до якихось нереальних для мене цифр пробігу.

Наприклад, ремень ГРМ міняють на 60 тис. - так це моєму матізу тоді 20 років буде при нинішніх темпах їзди. Але чи витримає він стільки часу  :meeting

*

Оффлайн DmVas

  • ****
  • 364
  • 112
  • 0,8 Lowcost 2008 г. зелененький
  Не бачив ваш мануал, але в моєму (2008р.) є як пробіг так і строки - заміна в залежності від того, що наступить раніше. Тобто ремінь згідно мого мануалу або через 80 тис  (що насправді забагато, 60 тис більш менш безпечно), або через 4 роки. Ну тобто наступної весни можна и змінити, особливо якщо тріщини на внутрішній поверхні (між зубцями) є.

  Відносно "Long life" антіфрізів - теж брав такий, було написано 4 або 5 років, але за два роки рідина у бачку з зеленої стала іржавого кольору - змінив. Заглянить у бачок, в моторному відсіку зліва, той що більший - якщо рідина коричнева - міняйте.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Дякую за корисну інфу!!!
Всі рідини намагаюся перевіряти - власне лише рівень особливо після зимової сплячки. Мій антифриз досі ще зелений  :victory  Дивовижа..

А як подивитися тріщини на ремені? Де він є у матізі і чи можливо в домашніх умовах без розбирання машини це побачити? 

Ремінь кожні 4 роки, тобто через 12 тис. пробігу у мене виходить?  Насправді я здивована, що так часто все міняти в машині потрібно. Що все так виходить з ладу швидко. Виглядає на те, що це якийсь дуже недосконалий цей засіб пересування :shok Приміром, з велосипедом нічого робити не треба - раз у рік змастив мастилом ланцюг і все))

А взагалі я скиглю, бо вже хочу маленький, компактний електромобіль. Моя мрія щось типу Рено твізі. Все мене в ньому влаштовує, для моєї сезонної експлуатації - ідеал. Але одна проблема - малий ресурс, лише 80 км. без підзарядки.
Тому буде поки матіз  :good

*

Оффлайн schamin

  • 1349
  • 127
  • http://fotoprokat.com.ua/
Дякую за корисну інфу!!!
Всі рідини намагаюся перевіряти - власне лише рівень особливо після зимової сплячки. Мій антифриз досі ще зелений  :victory  Дивовижа..

А як подивитися тріщини на ремені? Де він є у матізі і чи можливо в домашніх умовах без розбирання машини це побачити? 

Ремінь кожні 4 роки, тобто через 12 тис. пробігу у мене виходить?  Насправді я здивована, що так часто все міняти в машині потрібно. Що все так виходить з ладу швидко. Виглядає на те, що це якийсь дуже недосконалий цей засіб пересування :shok Приміром, з велосипедом нічого робити не треба - раз у рік змастив мастилом ланцюг і все))

А взагалі я скиглю, бо вже хочу маленький, компактний електромобіль. Моя мрія щось типу Рено твізі. Все мене в ньому влаштовує, для моєї сезонної експлуатації - ідеал. Але одна проблема - малий ресурс, лише 80 км. без підзарядки.
Тому буде поки матіз  :good
И ценник у Твизи ваще не гуманный у нас)))))

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
И ценник у Твизи ваще не гуманный у нас)))))
Власне так, бо купується на замовлення по ЄСовській ціні (7 тис. євро) + розмитнення, виходить 17-18 тис. дол. Але ж, думаю підпишемо Угоду про асоціацію і він здешевіє.

*

Оффлайн DmVas

  • ****
  • 364
  • 112
  • 0,8 Lowcost 2008 г. зелененький
Насправді я здивована, що так часто все міняти в машині потрібно.
Насправді всі ці таблиці ТО здебільшого розраховані на якийсь середній пробіг, взагалі то не менше 10 тіс на рік. З вашими пробігами це вже нестандартний випадок і до різних вузлів слід підходити індивідуально. Міняти мастило у двигуні через 3 тис теж не варто :)
До того ж виробник також бажає заробляти і на ТО, звідти деякі строки занижені, як на мій погляд. 
Антіфріз якщо зелений, то нехай їздить далі. Ремінь власноруч не перевірите, там кришку знімати треба і штовхати авто на 5-й передачі.

Виглядає на те, що це якийсь дуже недосконалий цей засіб пересування
У порівнянні із обслуговуванням "серьозних" авто матіз, як на мене, майже "халява"  :yahoo

*

Оффлайн Baked milk

  • *
  • 959
  • 501
  • High Fidelity Audio
Понимаете в чем вопрос, дело не только в пробеге, но и в сроке годности каких-то деталей и жидкостей. Если машина  сильно недобирает пробег  в интервал между ТО, то все равно надо его делать в полном объеме по срокам и номеру.
Кстати, если машина долго стоит, и не проведена консервация, то портится она быстрее. Если ездите только летом, делайте ТО перед сезоном.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
З вашими пробігами це вже нестандартний випадок і до різних вузлів слід підходити індивідуально.
Тому я і звертаюся до форуму))

Міняти мастило у двигуні через 3 тис теж не варто :)
А мене тут кілька сторінок переконували, що масло як перезимує - йому капець і потрібно щороку міняти  :tease Тоді як часто раз на два роки?

У порівнянні із обслуговуванням "серьозних" авто матіз, як на мене, майже "халява"  :yahoo
Не знаю, не знаю. Мені третє ТО з заміною рідин десь під 3 тис. грн. виходить. А це дорожче, ніж всі витрати на експлуатацію за минулий сезон..

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
не проведена консервация, то портится она быстрее. Если ездите только летом, делайте ТО перед сезоном.
Консервується щороку на зиму по всіх правилах, зібраних на просторах інтернету  :yes Це ж моя перша і поки єдина машина в колекції. Я на ній хочу і на старості час від часу їздити  :yahoo Буде в мене авто раритет. Я як де побачу першого горбатого запорожця, аж слюні течуть. Вчора біля ашана такий вишневий стояв. Через років 30-50 і наші матізи в такому статусі будуть  :good

Але пробіг чи то пак ресурс я не економлю, просто по-іншому в мене не виходить. Машина потрібна влітку під час проживання в селі раз в тиждень в супермаркет в Житомир за 10 км. з'їздити, на озеро і в Київ пару разів барахло туди сюди перевезти.  :meeting

*

Оффлайн dnk.nk

  • ****
  • 526
  • 60
  • Matiz-club.com
Мені третє ТО з заміною рідин десь під 3 тис. грн. виходить.
А что это вы менять будете на такую сумму?

*

Оффлайн old

  • ****
  • 368
  • 21
  • 0.8 ат, Київ
Не знаю, не знаю. Мені третє ТО з заміною рідин десь під 3 тис. грн. виходить. А це дорожче, ніж всі витрати на експлуатацію за минулий сезон..
Де це такі дикі ціни?
Я на минулому то міняв усі фільтри, рідини і всі ремені, обійшлося в 1600 за все разом з матеріалами і роботою.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Де це такі дикі ціни?
Я на минулому то міняв усі фільтри, рідини і всі ремені, обійшлося в 1600 за все разом з матеріалами і роботою.

Це, справді, я себе щось накрутила... подружка зі своєю тойотою подібне робила нещодавно, там вийшло 3 тис. з чимось.

Все таки матізи економічні авта.  :yes Позвонила на офіційний сервіс, все порахували, вийшло вдвічі менше.

Масло в двигуні, повітряний фільтр - 650
Паливний фільтр - 65
масло в коробці - 320
свічки - 140
Це те, що в моїй ситуації порадили замінити на сервісі, якщо плюсом з тим, що порекомендували мені форумчани

гальмівна - 140
охолоджувальна - 320

Все до купи - 1615 грн. Ну, круто ніяких проблем, так можна і міняти))

*

Оффлайн digital

  • *****
  • 623
  • 103
  • Ravon R2 2017
Масло в двигуні, повітряний фільтр - 650
Все до купи - 1615 грн. Ну, круто ніяких проблем, так можна і міняти))
Что-то по маслу дорого, покупаю синтетику Gulf FormulaG 5w40 SN у офф представителя по 290грн за 5 литров, т.е. на 2 замены, + фильтр 53грн mann 67/2  + воздушный mann C2119 - 85грн + работа 50грн, итого 333грн. В 2 раза дешевле.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Что-то по маслу дорого, покупаю синтетику Gulf FormulaG 5w40 SN у офф представителя по 290грн за 5 литров, т.е. на 2 замены, + фильтр 53грн mann 67/2  + воздушный mann C2119 - 85грн + работа 50грн, итого 333грн. В 2 раза дешевле.

Дякую за інфу, я ще порозглядаю варіанти, але ще раніше зіткнулася з проблемою, що в мене в місті інші СТО не вміють поратися з матізами, тому доводиться віддавати перевагу оф. сервісу. Ну починають там лазити, розглядати, думати - де тут що в матіза і як його зробити :shok