Здравствуйте, Гость

Перші дні експлуатації... і одразу питання

  • 681 Ответов
  • 168129 Просмотров

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Пройшли 2 ТО, 658 грн. + лампочку в багажнику, яка горіла постійно і через це була викручена цілий рік і сигналізацію (не реагувала на відкриття багажних дверей) налагодили по страховці.

Під час ТО мені повідомили, що захист картера пошкоджено (вмятини) і передній бампер знизу трохи поламаний. Але він у мене й так трохи коцнутий у двох місцях, тому мене це не особливо збентежило. Зламаний бампер і помятий захист - це тому, що матізу доводиться їздити там, де наважуються лише джипи - на озера, там навіть й натяку на дорогу немає  :not

Що стосується їзди, мала цього тижня 2 неприємні ситуації в Києві - 1) пішохід вибіг різко на перехід, 2) я виконувала лівий поворот з другорядної на головну, наче авто на головній було далеко, але рухалося дуже швидко і я якось повільно повертала чи що. Але обійшлося...

*

Оффлайн Barbus

  • *
  • 13
  • 0
  • Matiz-club.com
Масло нужно менять хотя бы раз в год...... А по регламенту так вообще 2 раза в год.....

 :stop По поводу масла не стоит так заморачиваться, я так считаю. У меня китайский дырчик 150 куб/см уже четыре года, пробег 15000, на тыренном масле ещё во времена Горбачёва ездит, полёт нормальный, даже не скисло, думаю, что на хорошем масле можно смело 10000 выхаживать. :yes

*

Оффлайн Barbus

  • *
  • 13
  • 0
  • Matiz-club.com
:stop По поводу масла не стоит так заморачиваться, я так считаю. У меня китайский дырчик 150 куб/см уже четыре года, пробег 15000, на тыренном масле ещё во времена Горбачёва ездит, полёт нормальный, даже не скисло, думаю, что на хорошем масле можно смело 10000 выхаживать. :yes

Дырчик, всмысле скутер, четырёхтактник, масло согласно мануалу меняю каждую 1000км пробега.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Цікаво, а може у скутера двигун не такий вибагливий, як в автомобіля?
Бо мені всі, в тому числі в салоні, радять раз на рік міняти масло, яке начебто на другий рік втрачає свої властивості. Звичайно, їздячи другий рік на тому ж маслі я ніяких відмінностей не помітила, але хтозна..

*

Оффлайн Medved

  • *
  • 5484
  • 7777
  • Город: КИЕВ
Конечно "не помітите"! Масло вообще можно не менять и машинка будет так же ехать! Вы даже и "не помітите".  "Помітите" потом, когда движку раньше времени хана придет и все это выльется в дорогостоящий ремонт! Вот тогда и поймете, что масло нужно менять хотя бы раз в год! А лучше два раза в год.  :yes
У меня имеются:
1. ТРОС ПЕРЕКЛЮЧЕНИЯ ПЕРЕДАЧ для ЛИТРОВОГО МАТИЗА (АБСОЛЮТНО НОВЫЙ)!
2. Задние механические стеклоподъемники (2 шт)!
3. Ремень безопасности водительский!


ДЯКУЮ ТОБІ БОЖЕ, ЩО Я НЕ МОСКАЛЬ! ДЯКУЙТЕ МОСКАЛІ, ЩО Я НЕ БОГ!
 

ссылки доступны зарегистрированным пользователям 

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Двічі, думаю, це вже занадто. Ви мені радите перед тим як консервувати на зиму також міняти масло? Щоб воно у двигуні півроку простояло, а в квітні його просто зілляти?

*

Оффлайн Baked milk

  • *
  • 959
  • 501
  • High Fidelity Audio
Мало того, при консервации, небольшое количество масла заливают прямо в цилиндры через свечные отверстия. Потом, при расконсервации и промывки, все сливают. Это если делать, как положено.
 Вообще, давно замечено, что в долго стоящей машине, всякие сальники, манжеты, и т.д. выходят из строя гораздо быстрее, чем если ездить. Нормальный вариант,  раз в одну – две недели по возможности выезжать проветриться на полчасика, или хотя бы двигатель завести. 

*

Оффлайн DmVas

  • ****
  • 364
  • 112
  • 0,8 Lowcost 2008 г. зелененький
Ну вы сейчас вообще человека запугаете  :haha
Ладно там еще советский автопром с его "высококачественными" запчастями, но сальники в матизе вроде корейские, так что несколько месяцев простоя вряд ли сильно сократят их ресурс. Они пожалуй быстрей изнашиваются при ежеутренних заводках при -20. А иногда и выдавливаются  :haha

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Не залякаєте  :yes Але про сальники - вперше чую..  :cry1
В будь-якому випадку виїздити не вдасться взимку, авто не перевзувається, та й не приїжджаю я по півроку, хіба що раз на свята. Хай вже ті сальники терплять якось  :tease

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Колеги допоможіть порадою, будь ласка..
Виникли дві проблеми - під час їзди по нерівній дорозі час від часу чується неголосний, але дратівливий стукіт - наче "дребезжит" щось, як буває багажник не зачиниш. Вчора їхали по ідеальній дорозі, зробленій для Євро з Києва за 130 км. ні разу не забрязчало.. Подумала, що підшипник, але в неті пишуть, що це має бути гул, який посилюється при поворотах. В моєму випадку повороти ні до чого. Що це може бути і наскільки небезпечно?

Друга проблема - при русі при різко вивернутих колесах чути хрускіт в котромусь з коліс. Судячи з того, що я вичитала в неті - це шрус, який рекомендують негайно міняти. От зараз я собі сушу голову, скільки я з цим ще можу проїздити і скільки мені коштуватиме ремонт?
Блін, ще навіть 10 тис. матіз не пройшов. Єдина особливість при якій він експлуатувався - дуже запилена дорога, якою я багато їжджу останнім часом.. Може, це піску кудись там назалетіло?

*

Оффлайн Skizi

  • 2607
  • 792
Песок в ШРУС залететь не может, там пыльник хороший (если не порвались). По симптомам похоже (щелчки при вывернутом руле), хотя 10 ткм для ШРУС это не пробег.
Дребезжать может что угодно: аммортизаторы, недотянутый болт рычага, замки спинки заднего дивана.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Ага, значить, дребезжанням поки не варто заморочуватися, а на хруст звернути увагу.. Може, зразу поїхати на сервіс і поміняти його? Але в деяких авто, я читала, вони окремо не їдуть, а замінюють там ледве не півосі і це коштує... Як з цим у матізів?

*

Оффлайн Skizi

  • 2607
  • 792
Насколько я помню, у матиза они меняются отдельно. Но вообще рано про это говорить, надо точно продиагностировать сначала.

*

Оффлайн eagle1000

  • ****
  • 441
  • 99
  • Matiz-club.com
Друга проблема - при русі при різко вивернутих колесах чути хрускіт в котромусь з коліс. Судячи з того, що я вичитала в неті - це шрус, який рекомендують негайно міняти. От зараз я собі сушу голову, скільки я з цим ще можу проїздити і скільки мені коштуватиме ремонт?
Блін, ще навіть 10 тис. матіз не пройшов. Єдина особливість при якій він експлуатувався - дуже запилена дорога, якою я багато їжджу останнім часом.. Може, це піску кудись там назалетіло?
Так дійсно дуже схоже на ШРУС. Міняться окремо лівий-правий, зовнішній-внутрішній.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Дякую, а на СТО вони самі визначають, який полетів - внутрішній-зовн, прав-лів?

Я от думаю, чому ці ШРУСи там мало пройшли. Чи це може бути від того, що мені доводиться сильно вивертати колеса під час маневрування в подвір'ї? Цей хитромудрий лабіринт однозначно не призначався для автомобіля, навіть такого маленького як матіз  :sorry І взагалі мені вже неодноразово казали, що я і під час паркування, заїзду в двір дуже сильно вивертаю колеса. Мовляв, по слід радіусу заїздити..
Від чого вони ламаються ці ШРУСи?