Здравствуйте, Гость

Перші дні експлуатації... і одразу питання

  • 681 Ответов
  • 168154 Просмотров

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
а  задняя передача обозначается "R"??? блин, а я то думал что это  Raketa(как доп функция), и еду на скорости и не могу понять че она не включается, вроде и скорость то нормальная.... )))

 :014.
До речі, є такі автомобілі, де задня поряд з першою. Вчилася на такій і постійно плутала  :tease
Зважаючи на те, що у мене коробка барахлить, виникла фобія включити задню, намагаючись попасти у четверту після пятої.. Тому й поцікавилася. Добре, що все так мудро придумано.
Одного разу після пятої замість третьої попала в першу, добре, що пристібнута була  :not Але то теж, ще навчаючись.

Цього разу в Києві попала в класичну аварійну ситуацію - коли два авта перестроюються одночасно у один і той же порожній ряд з двох сторін фури. Завдяки скромним габаритам бібіки проскочила вперед. Конкурентне авто мене оббібікало. І чому водій вважає, що саме я його повинна була пропустити, а не він мене?

*

Оффлайн eagle1000

  • ****
  • 441
  • 99
  • Matiz-club.com
Бо в них починається манія величі, коли бачать матіз :king...

*

Оффлайн Baked milk

  • *
  • 959
  • 501
  • High Fidelity Audio
:014.
Цього разу в Києві попала в класичну аварійну ситуацію - коли два авта перестроюються одночасно у один і той же порожній ряд з двох сторін фури. Завдяки скромним габаритам бібіки проскочила вперед. Конкурентне авто мене оббібікало. І чому водій вважає, що саме я його повинна була пропустити, а не він мене?
Правило помехи справа – вот и смотрите, кто прав.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Правило помехи справа – вот и смотрите, кто прав.

О! Тоді я мала рацію, і він безпідставно мене оббібікав. А ще памятаю є таке правило - той, хто перестроюється у швидший ряд має пріоритет над тим, хто - в повільніший, тобто правіший.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Бо в них починається манія величі, коли бачать матіз :king...

Помітила, що найбільша манія величі в авт, яким років за 20 та в газів-мазів. Вони роблять усе, щоб матіз не проскочив!

*

ing

А ще памятаю є таке правило - той, хто перестроюється у швидший ряд має пріоритет над тим, хто - в повільніший, тобто правіший.
а як визначити де швидший ряд, якщо максимальна швидкість по всім рядам по місту однакова? :shok
при переміщенні між рядами на дорозі діє інше правило - дати дорогу всім хто пересувається по тим полосам на які хочете переміститися, і не важливо вліво чи вправо. :perd

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
а як визначити де швидший ряд, якщо максимальна швидкість по всім рядам по місту однакова?

В цьому випадку йдеться про трасу, таке питання ще було в екзаменаційних білетах. Якщо 2 авто хочуть одночасно перестроїтися, то те, що перестроюється в правий ряд має пропустити те, що перестроюється в лівий.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
при переміщенні між рядами на дорозі діє інше правило - дати дорогу всім хто пересувається по тим полосам на які хочете переміститися, і не важливо вліво чи вправо. :perd

В моєму випадку обидва автомобілі переміщалися одночасно у порожній ряд з різних сторін. Тому, боюся, що це правило тут не працює.

*

ing

Якщо 2 авто хочуть одночасно перестроїтися, то те, що перестроюється в правий ряд має пропустити те, що перестроюється в лівий.
з цим згоден - це правило перешкоди справа.

навіть на трасі немає швидших рядів, знаки які обмежують швидкість поширюються на всю ширину дороги.
Хіба що на бориспільській трасі чомусь є розділення по швидкості на полоси, але там це все рекомендовано і ніхто цього не дотримується.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
навіть на трасі немає швидших рядів, знаки які обмежують швидкість поширюються на всю ширину дороги

Ну добре, це було просто логічне пояснення інструктора, щоб було зрозуміло, чому в начебто рівнозначній ситуації, той, хто перестроюється вліво має пріоритет.

*

Оффлайн Surge0n

  • ****
  • 549
  • 512
  • Ford Fusion 2010 Comfort+ 1.4 МКПП
О! Тоді я мала рацію, і він безпідставно мене оббібікав. А ще памятаю є таке правило - той, хто перестроюється у швидший ряд має пріоритет над тим, хто - в повільніший, тобто правіший.
Забудьте раз и навсегда чушь, что тот, кто перестраивается в ряд быстрее - прав. Забудьте ибо вас снесут и все погибнут, когда вы высунетесь в ряд быстрее или, что более вероятно, начнете выезжать с обочины, думая, что вас должны пропустить, ибо вы справа. Выбросьте это бред из головы раз и навсегда!
А запомните лучше вот какие вещи:

Правило номер ноль: Дай Дорогу Дураку или попросту "правило трех Д" или еще проще ДДД.
Поясню, даже если вы стопятсот раз правы по ПДД, но видите что человек явно не адекватен - уступите. 10-20, ну пусть даже 30 секунд вашего времени ничего не изменят, вы приедете вовремя куда планировали. Но точно разойдетесь с другим участником дорожного движения. Просто уступите и отметьте себе этот случай. Как и почему возникла эта ситуация. Потом, с опытом, будете видеть дураков заранее.
Правило номер два - не перекрещивать траектории. Тут тоже не сложно. Хотите повернуть на право, а в соседнем ряду кто-то движется? Притормаживаем и перестраиваемся за ним. Хотим в лево? Делаем тоже самое либо ускоряемся быстрее него и уходим вперед. Задача, повторюсь - не перекрещивать траекторию. Так же при поворотах на перекрестках. Держимся в своей полосе и наблюдаем в полуха за соседями.
Правило номер два: уступи тому, кто справа. Логика тут в том, что справа, из-за своей же машины, видно меньше и хуже. Лучше уступить. Пусть даже не понимая этой логики, просто запомнив это правило.
Правило номер три: всегда думай, что тебя не видно и не понятно. Старайтесь двигаться так, чтобы все ваши действия были понятны для других водителей. Хотите проехать перекресток по главной - проверьте, все ли на второстепенной понимают что они должны вас пропустить. Порой задержка в 10 секунд на эту проверку экономит пару часов на ожидание ГАИ и страховиков, а потом еще больше времени и нервов.

И, самое главное, правило номер супер ноль: расслабтесь и пусть вождение приносит вам удовольствие. Подрезали? Ухмыльнитесь, покрутите пальцем у виска, пожелайте хорошего пути и едьте дальше. Пробка? Улыбнитесь, сделайте музыку погромче и расслабьтесь.

Остальные правила дорожного движения тоже просты и логичны. Просто не все сразу можно понять. Не переживайте - все прийдет с опытом. Удачи на дорогах! ;)

*

Оффлайн Муравей

  • *
  • 2341
  • 115
  • АА 5921 ІО
И, самое главное, правило номер супер ноль: расслабтесь и пусть вождение приносит вам удовольствие. Подрезали? Ухмыльнитесь, покрутите пальцем у виска, пожелайте хорошего пути и едьте дальше. Пробка? Улыбнитесь, сделайте музыку погромче и расслабьтесь.

100%  :jaza
Имеется скидочная карточка в магазин "БАЗА АВТОЗВУКА"

*

Оффлайн LEXANCHIK

  • *
  • 2084
  • 2013
Забудьте раз и навсегда чушь, что тот, кто перестраивается в ряд быстрее - прав. Забудьте ибо вас снесут и все погибнут, когда вы высунетесь в ряд быстрее или, что более вероятно, начнете выезжать с обочины, думая, что вас должны пропустить, ибо вы справа. Выбросьте это бред из головы раз и навсегда!
А запомните лучше вот какие вещи:

Правило номер ноль: Дай Дорогу Дураку или попросту "правило трех Д" или еще проще ДДД.
Поясню, даже если вы стопятсот раз правы по ПДД, но видите что человек явно не адекватен - уступите. 10-20, ну пусть даже 30 секунд вашего времени ничего не изменят, вы приедете вовремя куда планировали. Но точно разойдетесь с другим участником дорожного движения. Просто уступите и отметьте себе этот случай. Как и почему возникла эта ситуация. Потом, с опытом, будете видеть дураков заранее.
Правило номер два - не перекрещивать траектории. Тут тоже не сложно. Хотите повернуть на право, а в соседнем ряду кто-то движется? Притормаживаем и перестраиваемся за ним. Хотим в лево? Делаем тоже самое либо ускоряемся быстрее него и уходим вперед. Задача, повторюсь - не перекрещивать траекторию. Так же при поворотах на перекрестках. Держимся в своей полосе и наблюдаем в полуха за соседями.
Правило номер два: уступи тому, кто справа. Логика тут в том, что справа, из-за своей же машины, видно меньше и хуже. Лучше уступить. Пусть даже не понимая этой логики, просто запомнив это правило.
Правило номер три: всегда думай, что тебя не видно и не понятно. Старайтесь двигаться так, чтобы все ваши действия были понятны для других водителей. Хотите проехать перекресток по главной - проверьте, все ли на второстепенной понимают что они должны вас пропустить. Порой задержка в 10 секунд на эту проверку экономит пару часов на ожидание ГАИ и страховиков, а потом еще больше времени и нервов.

И, самое главное, правило номер супер ноль: расслабтесь и пусть вождение приносит вам удовольствие. Подрезали? Ухмыльнитесь, покрутите пальцем у виска, пожелайте хорошего пути и едьте дальше. Пробка? Улыбнитесь, сделайте музыку погромче и расслабьтесь.

Остальные правила дорожного движения тоже просты и логичны. Просто не все сразу можно понять. Не переживайте - все прийдет с опытом. Удачи на дорогах! ;)
:frends :123

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
...Остальные правила дорожного движения тоже просты и логичны. Просто не все сразу можно понять. Не переживайте - все прийдет с опытом. Удачи на дорогах! ;)

Дуже цікаві міркування  :frends
От що значить практичний водійський досвід!

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com

Хотите проехать перекресток по главной - проверьте, все ли на второстепенной понимают что они должны вас пропустить. Порой задержка в 10 секунд на эту проверку экономит пару часов на ожидание ГАИ и страховиков, а потом еще больше времени и нервов.


А буває й навпаки. Наприклад, центральна площа міста - вїздів і виїздів з неї в різні боки не рахувала, але точно більше десятка. Круговий рух, діє правило перешкоди справа. Незнайомі з ситуацією автомобілісти, не зорієнтувавшись, часто не пропускають автомобілі, які виїздять справа в тому числі з дворів. Вони не можуть збагнути логіку такої організацію руху і лають всіх і вся. Аварії там ледь не кожен тиждень. Намагаюся такі місця оминати.