Здравствуйте, Гость

Перші дні експлуатації... і одразу питання

  • 681 Ответов
  • 166151 Просмотров

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

да механика,но она спрашивала про автомат (думает для родиелей)
звоните 063 757 52 34

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Правильно, якщо з моїм мотькою не буде багато клопоту -  він всього півтора тижні у мене, то для батьків буду дивитися автомат  :yes

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Запропоную обмінятися комусь з АКПП тест-драйвом. Але думаю, батькам в будь-якому випадку динаміки вистачить  :good

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Ну ось ми потроху звикаємо одне до одного - Матіз до мене я до нього, чи до неї)  Якої статі у мене автомобіль я ще не зясувала  :yes
Через специфіку роботи у іншому місті я не можу щодня їздити, тому кожного разу доводиться все згадувати заново, особливо якщо перерва більше  тижня  :not


Мотька все терпить, бідолага. З косяків - автомобіль стало тягнути вправо, тобто коли кидаєш руль через деякий час опиняєшся на правій обочині. Начебто спочатку такого не було. Це вже я щось скрутила і що з цим робити? Крім того занадто сильно скрегоче коробка передач при переключенні. Я навіть подумала - може туди масло забули налити - десь про таке читала. А як перевірити його рівень там уявлення немаю.
Хто з чимось подібним стикався, порадьте будь ласка. :yes Без форума ніяк собі не дам ради..

Незважаючи на це, я в захваті від цього автомобіля)) Сьогодні мій інструктор сказав, що йому "неуютно" в такому маленькому авто. А як мені "неуютно" у великах автомобілях. Сіла проїхатися в дядьків паркетник - це просто жах. Я й на мотьці не завжди вписуюся, куди треба з першого разу..



*

Оффлайн Skizi

  • 2607
  • 792
У меня кажется всегда тянуло вправо слегка. Недавно проверял развал-схождение, ничего не изменилось.
Чтобы проверить уровень масла в коробке нужна яма или эстакада. Откручивается заливная пробка на коробке (она же уровень) и проверяется. В пробке квадратное углубление 10 мм (хотя кто-то писало что у него другой размер). Причина может быть ещё в регулировке педали сцепления. Педаль должна быть примерно вровень с педалью тормоза.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Гм.. яма - це складно))
Педалі начебто на одному рівні.. якщо коробока не буде сильно діставати (зараз хрустить як для нового авто), хай живе до нульового ТО, там розберемося. Але якщо там справді немає масла або недостатньо, їй же буде капець до того часу... Як ви вважаєте, слід їхати на сервіс?

Стосовно зміщення управо, росіяни наприклад пишуть, що у них так дороги побудовано з наклоном вправо. Не знаю, чи у нас так. Типу це дозволяє водієві, який заснув за кермом зїхати на обочину чи щось таке.

 

*

Оффлайн Skizi

  • 2607
  • 792
Насчёт наклона дороги думаю чушь, для эксперимента проедьтесь по встречке, когда машин не будет. Чтобы съехал в кювет когда заснёт... У нас специальные ямы на дорогах, чтобы не засыпали.
Проблемы с переключением судя по форумам у многих матизоводов, также многие лечат заменой масла в коробке на ATF-3 (масло для автоматов). Способ спорный, но про нежелательные последствия никто не отписывался.
Насчёт уровня масла не знаю, проверьте чтобы спать спокойно. Не обязательно сервис, любой гараж с ямой. Если нет защиты снизу, то вообще на 10 мин делов. Только нужен ключик чтобы пробку открутить. Подходит вороток 3/4".

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Дякую, Skizi)))
Навіть не уявляю, щоб робила без цього форума  :yes Всі родичі мають якісь старі вази, нічого путнього порадити не можуть.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Перший тиждень самостійного кермування минув більш-менш успішно. Не обійшлося без трамв - подряпали ковпак і бампер. Не сильно, але все одно неприємно. Це ж був новесенький автомобіль(((  І все через ці кляті бордюри, хто їх вигадав і чому про них в автошколі ні слова не кажуть  :009
Ніякого неадекватного ставлення до матіза не помічено взагалі. Я маю на увазі на дорозі, а не з вуст сусідів. Але великий плюс авто - мені з ними більше спілкуватися не доводиться, бо в маршрутках я не їжджу і по вулиці пішки не ходжу. Сіла на мотьку, виїхали з дому і все. Всі ті, хто щось лихе думає про бібіку залишаються  за бортом і парканом і мене їх думка не цікавить.
Зрозуміло, новачок, який глохне на світлофорі дратує у будь-якому випадку, не має значення на якому він авто  :victory Але в цілому більше хорошого ставлення, ніж поганого. Мене сьогодні навіть трамвай пропустив))) Певно, подумав - хай іде цей скажений матіз - від гріха подалі  :yes
Я дуже задоволена, що купила саме цей автомобіль. Тьху-тьху. Матіз - те, що мені потрібно. Всі закупи поміщаються в нього ідеально. Тільки б він не ламався..
Витрати пального 7,05 літрів 95 на 100 км, пробіг на сьогодні становить 553 км.

*

Оффлайн Skizi

  • 2607
  • 792
Очень маленький расход как для нового матиза и для городского режима.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
Це не міський режим, матіз живе зараз за містом, 10 км. шоссе. Тому десь 50 (місто) на 50 (шосе) буде.
+ недотримання знаків - я побачила, що тільки я їду 60 в населеному пункті на білому тлі і більше ніхто, і плюнула на це. Виявилося, що 60 км. дуже незручно їхати на матізі, для 3 передачі зависокі оберти, для 4 занизькі. Тому їду десь 80.
+ плавні розгони на світлофорах. Чесно зізнаюся: ще нікого на світлофорі не обігнала: поки першу втикнеш, поки другу, а зчеплення потрібно ж плавно відпускати і ногу з газу при цьому знімати. Про який швидкий старт може бути мова?
Скажіть, як на механіці швидко стартують зі світлофора? Розкручуть двигун і пропускають передачі?

*

Оффлайн Skizi

  • 2607
  • 792
При отпускании сцепления ногу с газа не снимают, а наоборот плавно нажимают. Это синхронное движение обеих ног.
При быстром старте НА СВОЕЙ МАШИНЕ двигатель сильно не раскручивают, но обороты перед троганием поднимают выше чем обычно и сцепление отпускают быстрее, тем не менее не бросая его. При отпущенном сцеплении газ можно додавить до пола, и начать переключаться на вторую.
Как по мне, 4 передача для 60 км самое то, даже можно 50, если едешь один.

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
В мене інструктор вічно на світлофорі репетував - газу, газу! Гм... але ж до пола сильно реве, жалко бідняжку  :sorry
А на 4 легенько ногу просто ставиш на педаль газу, навіть не тиснеш і автомобіль прискорюється.. постійно потрібно відпускати, щоб знизити швидкість  :nyam

*

Оффлайн Skizi

  • 2607
  • 792
До пола я имел в виду при отпущенном сцеплении, когда поехали уже и только пока не раскрутится двигатель. Это если действительно надо быстро разогнаться.
Инструктор имел в виду что вы не привыкли точно правой ногой держать нужные обороты, если давили сильнее то двигатель ревел и вы старались почти не давить на педаль, а при трогании глохли  из-за этого. Так?

*

Оффлайн Alma

  • ****
  • 372
  • 778
  • Matiz-club.com
200%, дуже влучно сформулювали))
На одному світлофорі сьогодні заглохла аж три рази  :tease Поворот направо під конкретну гірку. Більше газу даси - задавиш пішоходів на переході. Ось я й недодавала...